Regulamin
Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Producenta Obuwia Artis s.c., pod adresem www.dance-artis.pl
Producent Obuwia:
Artis s.c.
Marek Grzesiak, Robert Grzesiak
60-123 Poznań
ul. Albańska 17
NIP 779-23-69-284
tel. 691 068 363
tel. 691 929 023
e-mail: office@dance-artis.pl
Wysyłka:
Każde zamówienie o wartości koszyka powyżej 200 zł - wysyłka Gratis
Terminy:
Każde zamówienie realizowane jest w możliwie najszybszym czasie. Maksymalny termin do wysyłki to 15 dni roboczych. Każdy model ma określony czas realizacji na karcie produktu. Produkty mniej czasochłonne mają krótszy czas realizacji. Za dzień pierwszy, uznaje się datę zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym, systemie PayU lub PayPal. Czas realizacji oznacza maksymalny dzień wysyłki. Czas dostawy nie jest wliczany w czas realizacji.
Anulowanie zamówienia:
Po przyjęciu zamówienia do realizacji a zarazem uruchomienia procesu produkcji, nie ma możliwości anulowania zamówienia.
Jeżeli z przyczyn niezależnych od nas, nie będzie możliwe dotrzymanie terminu wysyłki zostaniesz poinformowany/a o tym mailowo. W takiej sytuacji uzgodnimy najszybszy możliwy termin wysyłki, zaproponujemy rabat lub zwrócimy pieniądze.
Płatności:
Przelew własny
po dokonaniu zamówienia należy dokonać przelewu na poniższe dane
odbiorca:
ARTIS s.c.
60-123 Poznań
ul. Albańska 17
35 1020 4027 0000 1502 0333 5288
kwota:
widnieje na podsumowaniu Twojego zamówienia które otrzymasz swój adres e-mail
tytułem:
zamówienie numer xxx z x.xx.xxx (Twoje zamówienie)
Gwarancja:
Na cały asortyment udzielamy 24 miesięcznej gwarancji.
Zwroty:
Wszystkie buty wykonywane są dopiero po złożeniu zamówienia. Nie jest to produkt prefabrykowany. Każdy model jest wykonany wg indywidualnych potrzeb, preferencji i oczekiwań klienta. W związku z tym zwrot towaru nie jest możliwy.
Podstawa prawna:
Dz.U.2020.0.287 t.j. - Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
Art. 38. prawa konsumenta
Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość
Pkt 3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
Wymiana towaru:
mając na uwadze możliwość wystąpienia sytuacji że rozmiar okaże się być nieodpowiedni, wysokość obcasa inna niż oczekiwano, itp., dopuszczamy możliwość jednej bezpłatnej wymiany towaru na inny.
Aby towar podlegał wymianie, pierwotnie złożone zamówienie musi być bez żadnych innych modyfikacji, takich jak: zmiana tęgości obuwia, półnumery, inne niż seryjne długości pasków do zapinania, inne niż dostępne w opcjach wyboru zestawienie kolorystyczne dostępne dla danego modelu, podgumowana podeszwa. Takie modyfikacje wykluczają możliwość wymiany towaru.
Towar musi być nie używany, odesłany do nas w przeciągu 10 dni od otrzymania w oryginalnym, nie zniszczonym opakowaniu. (zniszczenia dokonane przez kurierów nie wliczają się do tego)
Buty należy odesłać do nas na swój koszt w dowolny sposób. Nowe buty, my wysyłamy do Państwa na nasz koszt.
Wraz z odsyłanymi butami należy dołączyć kartkę (włożyć ją do pudełka) która będzie zawierać następujące informacje:
-
numer zamówienia
-
dane kontaktowe (imię i nazwisko, mail, telefon)
-
adres na jaki mamy wysłać nowe buty (może być inny niż był podawany przy składaniu zamówienia)
-
informacja, na jakie buty wymienić tj.
-
model
-
kolor
-
rozmiar
-
wysokość i rodzaj obcasa
-
ew. inne
-
możliwa jest też zmiana modelu
Termin oczekiwania na wymieniane buty jest taki sam jak przy zamówieniu nowych.
Waluty:
Domyślną walutą jest Polski Złoty (PLN)